نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با کارکنان

در نخستین روز از هفته بهزیستی و در نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با کارکنان ، از فعالان برنامه های شنیداری و دیداری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در نخستین روز از ایام بزرگداشت هفته بهزیستی و در نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با کارکنان ، از تلاش ، همراهی و همت معاونین و کارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی برای حضور در برنامه های رادیویی و تلوزیونی استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی نهادی با مجموعه ای ازخدمات حمایتی و تخصصی است که با هدف یاری رسانی به مددجویان نیازمند ، افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی در راستای گسترش خدمات با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می نماید.

وی در ادامه با اذعان به ضرورت شناساندن فعالیت ها به عموم ، بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی در راستای فرهنگ سازی ، تبیین خدمات سازمان و آگاهسازی طرح ها و برنامه های پیشگیرانه  تاکید نمود و گفت : تبیین کامل خدمات بهزیستی می تواند در مسیر همراهی جامعه با اهداف عام المنفعه این سازمان بسیار موثر باشد و اطلاع رسانی برنامه های پیشگیرانه و اجتماع محور نیز می تواند سهم بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان معرفی خدمات بهزیستی ، اطلاع رسانی و آگاهسازی در راستای پیشگیری از معلولیت ها و پیشگیری از  آسیب های  اجتماعی و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه را بخش مهمی از رسالت بهزیستی استان عنوان کرد و همراهی معاونین و کارشناسان در انجام مصاحبه های تخصصی ، همکاری با جراید و رسانه ها و حضور در برنامه های رادیویی و تلوزیونی را عاملی موثر در تحقق این مهم دانست و خواستار استمرار این همراهی شد.

در پایان از تلاش ، همراهی و همت معاونین و کارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی برای حضور مستمر در برنامه های رادیویی و تلوزیونی استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 84314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد